Saturday, July 10, 2010

Chapter 35: Oh..aku pernah lalu cni..

aku bangkit awal harini..
semalam tido agak lewat...
last dapat tengok kuci-kuci bom bom..
lepas ni xtau bila plak bakal berjumpa sebab dia xda access to internet..huhu

aku bangkit terus mesej..
"kat mana B? da sampai?"
pelik sebab dia tak mesej pon gtau nak bertolak balik Malacca dah..haisshh..
tunggu punya tunggu dah kul 11 pagi..
aku harus p pickup barang delivery pos laju kat pejabat dia sendiri...
bukan pejabat pos k..
after mandi...1 mesej masuk..number yang x dikenali masuk...
hai hai hai...dia tertinggal handset plak..huhu ..tunggu next week post..rilek je noh..
orang kat cni dok bimbang..

then, aku telefon pejabat pos laju petaling jaya..
aku xda idea langsung kalau sebut pasal seksyen-seksyen ni..
sumpah aku tak tau jalan..
bagi ja landmark ada apa kat ctu...mungkin aku tau..hehe
so, dia cakap belakang naza world tuh..
aku pon masuk la kot jalan kilang hudson tuh...
berenti tnya pak guard..
alhamdulillah sampai jua destinasi..
tiba2 aku ingat..jalan ni aku ikut kak qilah cari tempat dia interview dulu...
jadi, aku pernah lalu cni..kat belakang tu ja..

check punya check..
ok...aku dah dapat beg lappy dan juga pouch bag..
yang wajib "UNGU" hehe



No comments:

Post a Comment