Monday, July 12, 2010

Chapter 39: Hari pertama bagi aku...

Harini adalah 12 july 2010…
Tepat pada pukul 12.42 pm aku menulis…

Harini aku bangun agak lewat..hehe..kui 9 pagi lebih..yess..
Bangkit2 aku terus pegi ke dapur…untuk basuh pinggan..
Tengok2 bawah tudung…lauk dah habis…makan juga si abg cik aku ni..
Lepas ni one week aku xda kat KJ…
I`m gonna spend my time kat puncak perdana..
Assignment pon dah menanti aku…
Hehe..buat elok-elok ted-d

Aku bertolak dari KJ pukul 10.30pagi..
Sampai kolej kul 11.00pagi..kelas dah nak mula..
Aku p kolej jugak nak letak bantai busuk aku tuh..
Tup3 kena tahan ngan pak guard…haishh…cakap ngan aku elok2 bleh tak..
Aku ni tau la student..buatla aku macam budak besar ok…indeed aku memang besar…

Aku p kelas lam keadaan batuk…
Emmm orang cakap demam kura..yes…aku xsihat sikit..
P kelas elektrik xda..
Hmm…nak blaja camna,,,
Next week kena speed up the lesson…mesti payah nak catch up sikit sebab aku ni style lmbat picku up..

Balik kolej…
Elektirk pon xda..haishhh…malas rasanya nak balik puncak ..
Air pon xda…tu pun ari sabtu ritu….
Heheh..nasib bek aku xda kat puncak..klu tak confirm aku ngamuk…
Ok la…aku nak pergi siap2 untuk kelas pada pukul 2 petang ni..
Heheh…daaa

No comments:

Post a Comment