Friday, December 3, 2010

CHAPTER 66: ONE OF MY BESTIE GET ENGAGED!

Aritu one of my best engaged..
disebabkan aku xda transport..
So, bella la yang mai amik kitorang..
cian dia..dah la letih..
yang pegi tu hanya aku, kijang, bella and wany jer :)

Banyak yang terjadi haritu..
Ada yang senang..
ada yang menyakitkan hati berlaku..
disebabkan dah terlambat..
kami pon masuklah kot pintu belakang..
sebabnya..pintu umah depan..penuh ngn orang..
yela, kalau orang pompuan masuk kot belakang..tak macam pencuri ke?
but, since her need us..
kami pon masuk kot belakang..

Lepas, tunang and rombongannya balik..
adala sorang mak cik tua ni..
dok bising2 tak habis..
dah la memalukan kami depan orang ramai..
harap sabax ja dan dia tu fameli bestie aku..
kalau x sumpah nak kena maki hamun..
yang aku heran..
"Orang selalu cakap orang muda kena hormat orang tua.."
tapi
"Kalau orang tua sendiri x hormat...macam mana la orang muda nak hormat"?
geram pon ada..hehe..nasib bek bella x cakap..

lagi satu, aku heran..
p mana2 orang sebut nama mak aku..
benci tau dak..
kalau bleh aku x suka orang sbut aku ni sapa sapa...
aku rasa macam bersalah masuk kot belakang..
nampak aku macam pompuan teruk :(
Ni adalah antara pic pic time tuh









No comments:

Post a Comment