Friday, February 4, 2011

Movie Synopsis According to Ted-d


Actually, aritu aku tengokla cerita ni...
Agak tipikal..
sebab dah dapat agak jalan cerita dia macam mana..
honestly, bosan la jugak...


Second, aku tengok cerita nih..
macam bangang+ ngantuk...
emm...ikut suka la aku nak komen pe sebab aku yang tengok kan..



cerita ketiga aku layan the tourist..
interesting..
aku enjoy...
time ni aku tengok ngn fizah...hehe



keempat aku layan citer ni..
sumpah aku takut...
tak tau la..
sebab aku lemah semangat skit..
scene lam hutan langsung aku x bukak mata..
agak rugi la kan...huhu
tengok2 laki tu yang mati..
hampeh..
time ni aku tengok ngan syasya n cucu aku..
aku memang jerit + takut..
kepada orang yang tak takut..
aku salute korang



time dating ritu..
iaitu cuti CNY..
aku layan green hornet 3D and the shaolin dalam satu hari..
gila..tapi aku enjoy jugak
green hornet cerita dia stylo..
tambah ada jay chou yang comel..
heehee

No comments:

Post a Comment