Sunday, May 29, 2011

Bila emo aku menjadi-jadi..

Semalam aku geram...
sebabnya si bf aku ni..
dia msg aku..then tup tup dia stop..
tunggu dia 2 jam kot..
aku call tengok2 dia p tengok bola..MU vs Barca..
Hish..aku geram sebab dia tak gtau(sebenarnya aku oke ja slalunya)..

Aku x kira aku call juga..
So..aku start pot pet...lama sampai la digi campus aku jadi free..
Dia dengax ja..and admit..
waa..then dia cakap...

"bb mesti period kan tiba-tiba ja cepat touching"

which the answer (dalam hati aku)
"Definitely, yes!"

tiba-tiba aku rasa bersalah kat dia...
kesian dia kan..tiba-tiba je aku marah..
sedangkan selama ni aku okay ja n dah biasa da...

to him..
thank u so much sbb dengar i nagging..
thank u so much sbb accept diri ni...
thank u so much sbb mampu bersabax dengan orang...
then, i realize...i learn to forgive faster...Alhamdulillah...
I love u mr bombom...

Thank you Allah for this feelings, love that u give for my soul..

P.s:Positive thinking!

1 comment:

  1. hehehe..lebih kurang la situasi kita..kadang2 dia pun tetiba senyap..tengok2 tido mati dari petang sampai tgh malam..kadang2 dia sibuk wak assignment..

    kita kena banyak bersabar dan memahami hee =)

    ReplyDelete