Friday, July 2, 2010

Chapter 26:Mengenali orang lebih rapat

Rasa best sebab dapat mengenali orang-orang yang terdekat dengan dirinya
Adik angkat nya, sepupunya, gefren adik angkatnya..
Haha siap nak buat double date..
Hehe..


Suka sangat bila aku hanya suka-suka ajak untuk lepak and makan bersama..
Disetujui pulak oleh sepupunya…
Dalam hati ni, berdebar-debar plak rasanya..
Boleh kah aku diterima..?
Aku rasa senang sangat dengan sepupunya itu..
Friendly…
Rasa macam kawan aku jer..

Adik angkat itu?
Haha..sungguh chubby dari abang dia..
Rasa kelakar bila bersembang dengan dia..
Jodoh x jodoh..
Dapat tawaran mana pon akhirnya itu yang dipilih..
Bertemu jugak dengan jodoh…
Negeri yang sama iaitu pulau pinang…
Senangla hampa ngedate…



Hepi sangat sebab dapat mengenali insan-insan yang bermakna dalam hidupnya..
Dapat membina hubungan yang baik…
Mula terasa sayang seperti adik aku juga..Manja sungguh adik dia itu..hihi
Aku happy sangat sampai aku save perbualan antara aku dengan adik itu dalam words..


Love all of u..

No comments:

Post a Comment