Monday, August 16, 2010

CHAPTER 59: GARA-GARA KELAS ABG RASHID

harini adalah 16 august 2010
wah..
skemanya ayat aku...
aku, cucu and anak aku semua tido lewat..

aku sedari banyak sangat kerja..
menimbun-nimbun tapi xjalan-jalan...haha
sampai suatu masa baru nak kalut...

esok iaitu 16hb..
presentation abg rashid tuk subjek abstracting and indexing akan ada..
confem la banyak persoalan..
dahla xtau nak guna index..
ish ish...

aku tido lepas subuh rini..
edit asaimen e-commerce...
review presentation yang bakal dipersembah kan..haha agak kalerful but i like...
then..pagitu anak aku col..
"dah pukul 8pagi..bangkit"
aku hanya jawab "ya"
then aku sambung tido balik...
another call masuk..
"cu and anak aku tunggu kat bawah"
oh shit aku tetido balik tadi..
memang kalut la berkejaran sana sini...
last-last siap 9.20am..
sori for keep u ols waitin....

sampai lebreri..
si reference desk person amik cuti...
nampak sangat xleh reliable...
so, kami anak beranak mencari abg arshad..
librarian pp..
thank god dia laayan kami yang cumel-cumel ni..hihi
semuanya gara-gara abg rashid kesayangan anak aku tu...

then, sampai presentation kami..
aku kalut sampai p cabut pendrive lepas present...
silly me...
sori susahkan korang...

'its okay for being me but its hard to be others...'

then..
aku lepas present bleh plak on9 kat ym..
do do..bila mau buka posa ngan mak?
then masuk satu mesej
yang agak menyentuh hati...
aku sedey..
aku sedey..
tengok ni...

"mommy 4:07 PM

"tq 4 ur suppport! 4:08 PM

me:y? 4:09 PM

"luv u damm much 4:09 PM

sedey..
xtau nak cakap pa..
speechless...
ok..now i`m back to presentation..
tata

No comments:

Post a Comment