Wednesday, December 29, 2010

102: Sabah...

I`m going to Sabah..actually dah pegi..
So just came back la kiranyaa
Purpose..acik kawin ngan orang sabah...hehe
Tapi, time nak pegi tu..macam2 dugaan..
Mak pun asyik marah-marah..
Aku n Aman hanya diamkan diri...

For the first time..aku naek Air Asia Airlines..
Kalau tak selalunya naik MAS..
Tapi tiket MAS dah habis
So, naik Air Asia..everything kena wat sendiri..
Agak kekok...bad service jugakla..
kalau MAS..of course dia bagi drink and kacang-kacang..
but Air Asia...kena beli..huaaaaa
Atas aircraft..aku makan nasi lemak..tak sedap langsung...
Mati-mati aku xmau naek Air Asia dah...tobat...

So, yang aku tensionnya hari nak pegi..
flight delay 2 hours and 30 minutes..
Still got another 30 minutes..
Kalau x confirm la Air Asia kena bayar ganti rugi(dapat la nek flight free sebab tuntut insurans)
flight yang suppose naik pukul 5.45 petang...
naik pukul 7.15pm..
lama gila aku tunggu..
menyumpah nyumpah aku dalam hati..

Aku jejakkan kaki di bumi Sabah pukul 10.00 malam..
Acik yang jemput...then, kami p makan..
After makan bertolak ke Kota Belud..
Amat letih..
lalu tertido..
Sedar-sedar dah sampai hotel..

No comments:

Post a Comment