Wednesday, December 29, 2010

CHAPTER 100: LRT

BTW..ini entry aku yang ke-100..hehe


Aku bukanlah seorang yang tegar dalam penggunaan public transport..
Reason utama adalah sebab…
Bau peluh..Macam-macam buat aku penin..hehe
Tambah aku mempunyai kenderaan sendiri untuk bergerak-gerak kemana-mana. Namun , adala satu hari aku terpaksa naik LRT. Dek kerana ingin mengelak kesesakan lalu lintas..
Waktu peak la katakan(orang nak balik kerja)..
Hanya kerana aku terpaksa!

Destinasi yang ingin dituju adalah Masjid Jamek kerana ingin beli tudung bersama kak lam..Rupa-rupanya Kak Lam curi masa sikit tuk kuar sekali kami…Sorry Sis..Kalau tau baik aku jalan-jalan ngan Aman saja..
Then, setelah selesai suda smuanya kami pergi ke KLCC..
sebab Kak Lam nak masuk kerja balik..
Makanlah aku double whooper and Black Pepper burger kat Burger King…harini Kak Lam jadi banker…smua dia support,,wek…
Kak Lam beli tiket wayang untuk aku dan aman..sementara tunggu dia habis kerja,.Aku hamper terlelap tengok cerita Harry Potter sebabnya..
1.Aku dah tengok dah!
2. Takda banyak aksi sangat…
So, dalam kul 10.30 malam, kami pun balik

No comments:

Post a Comment