Tuesday, May 17, 2011

Hari terakhir bersuka ria bersama rakan

Macam x percaya ja aku dah habis belajar...
Indeed yes!..
Aku tak perlu lagi tunggu bila nak daftar subject...
Bila nak alert dengan pembayaran yuran..
Yang pasti..aku xkan berjumpa lagi dengan kawan2..
InsyaAllah one day...tapi dah x selalu..
Tak boleh dah nak gurau senda..
How i missed that moment..
Jadi, xkesah la berapa letih pon badan aku b4 start praktikal...
aku sudi bagi masa terluang untuk rakan2..
kerana pengalaman itu amat mahal harganya...

1 day sebelum berpisah..
kami pergi men skatin di Sunway Pyramid..
Before men tu kami makan di Wendy`s
For the first time aku makan kat citu..
Kesian kan?
Hahaha...
Oke..back to skatin..
Walaupun 2 adalah 2 kali aku main skating...
Tapi, itu adalah jatuh yang paling teruk dalam hidup aku...
Bad! Bad! Bad!
Ais terlalu licin..
Aku takleh nak kawal badan...
So, aku terjatuh kehadapan...
lutut aku, tangan aku teramat sakit..
Next day..
Lebam2 habis and tangan aku bengkak..

Malam tu aku kena hantaq "nurse" p stesen bas...
Tapi bas dia terlepas...
gara-gara tension kami p isap "sisha"
ngeh2...first time gak aku cuba isap benda tu...
sakit dada aku wei..
thanks atas bantuan si mat"adel"
sbb suggest restoran lelac seksyen 7
kami amik perisa "redbull oren"
sumpah aku rasa loya dan pening dengan lepas isap "sisha"

P.S..gamba aku sisha xdak...hehe...nvm..



No comments:

Post a Comment