Saturday, May 28, 2011

Unit Jurnal dan Penjilidan





Aku suka sangat bila kat department ni ;)
Best gila bila wat hardcover buku sendiri ;)
Penat2 je orang bayar rm70 untuk 1 buku yang diproses lam 1 hari..
senang je wat..hehe..kebanyakan gamba dekat bahagian jilid ja..

Tapi bahagian jurnal wat aku pening kepala..
banyak kerja sangat...

Aku teringat waktu aku duduk kat dataran tun seri lanang kat luar tu...
aku duduk di sofa diantara pelajar lelaki cina dan africa neh..
actually aku malu...hope orang tak perasan aku nervous...
aku terpaksa dok ctu sebab nak guna plug untuk online..
Hehe..then seorang lelaki africa ni dok tanya aku macam2..
nasib bek lancar juga aku jawab..haha..
then, tiba2 dia tanya nama aku lam bahasa melayu...(terpana aku...this african boy actually can speak malay)...
takpa2..kami sembang sampai pukul 2.30 petang sambil tunggu library tu bukak balik pada pukui 2.45..
lelaki tu adalah sebenarnya lecturer faculty of education (tapi nampak cam muda ja, maybe rmbut dia kot ;)

No comments:

Post a Comment