Monday, May 10, 2010

Chapter 4: Paper exam terakhir untuk semester 4 ini

Aku belajar 2 hari sebelum paper terakhir ini iaitu pada 8 May 2010..Paper ni adalah Literature and Reading Guidance..aku tak la terlalu baca sangat Cuma paham je..Ntah apa aku merapu lam exam tuh..xtau betul ke tak..tapi, aku xleh jawab soalan 6 books awards tuh…agak kecewa..hmm..takpe , most of the questions, I manage to answer it..about 75%? Hehe..

Aku exam sentiasa dok depan…Aku agak bersemangat menjawab soalan exam kerana bila dok depan aku x perlu melihat orang len jawab paper..so, bleh hilang tekanan nak jawab soalan kat kertas jawapan tuh…aku juga selalu makan gula-gula strawberry…awww..bila mulut dok makan..kita manis..dan bleh berfikir..dua nikmat bleh makan..Aku juga slalu pakai baju kurung je tyme exam kerana aku lebih selesa macam tuh..klu pakai cam besa je aku xda confident nak jawab..Tambah kena pakai high heels..teringat plak aku tyme kat Giant Shah Alam dulu, ada orang offer beli rumah..haha..maybe ingat aku ni kaya dan bekerjaya kot..dengan handbag polo itu serta high heels dan pakai spek…wekkk anda terpedaya..aku dengar je n amik risalah tu..pretend aku memang dah bekerja..sedangkan aku student ja..full time student…

Hehe, paper ni aku kuar awal..5 minit sblum 3o minit tu bermula..terus aku p umah aku kat kolej angkut barang..huahuahua…sbb aku xnak jadi orang terakhir kuar dari umah tu…Sem lepas aku yang balik last sekali …Sebelum tuh ada Diyana n Aisya..kami 3 orang la yang kemas, cuci umah tuh, cuci tempat orang laen..Oh, so exhausted…so, semester neh…biar orang yang last tu plak buat..hihi..

Next sem juga aku bakal ada hosmet baru..Azryena Azmi..My exroomate tyme kat UiTM kedah tuh..hehe..welkam-welkam..Yang sedeynya plak, Dorithy tukaq umah len..huhu..Yang hepinya..”landlord “ yang suka cari pasal tu pon tukaq umah..haha..
Ps: Moga hari yang mendatang akan lebih baik..Amin…

No comments:

Post a Comment