Thursday, May 13, 2010

Chapter 9: Aktiviti yang wajib waktu cuti semester

Aku xda idea la plak untuk mengarang ayat-ayat sekarang neh..totally blur..haha..maklumlah cuti semester..xda apa yang nak dibuat..Cuma aktiviti wajib yang harus aku buat adalah mencuci toilet!!!hah…mak n abah x larat..Nak harap Aiman?boleh blah ler..dia nak exam SPM tahun neh, lagipun dia lelaki…ada dia nak wat camtu?

Wah, cuti ni juga mak ajak aku pergi mengaji alquran..hihi..aku suka la aktiviti camni..namun, apa yang buat aku berat nak pergi adalah disebabkan semua yang mengaji tu adalah orang-orang tua..Aku seganla..bodoh sungguh aku ni..

Selain berfesbuk, aku juga menulis di blog n my sweet diary, Ms Femme Haqita…Aku juga bermain game, tengok movie2, ouh…semua aktiviti yang amat-amat memboring kan..huhuhu…Aku kurang makan namun aku terlebih tido….xbleh jadi jugak neh…Apa nak wat ea cuti ni?Ouh…

No comments:

Post a Comment