Monday, May 10, 2010

Chapter 6: “My Big Momma” is coming!!

Oh no! Hari ni adalah 9 May 2010aku hanya bangun semula pada pukul 11 pagi..hehe..big momma dalam perjalanan dari Baling ke Kuala Lumpur..Kak Lam akan ambil kat Jalan Duta..yang aku tahu, Kak Qilah pon ikut jugakk..hehe..mesti besh punya jalan-jalan ngan dia..suka je bawa aku ke tempat yang menarik disini..kebanyakan tempat disini aku tahu dari dia..tambah tempat makan yang sedap-sedap..”Kuci-Kuci Bom Bom” nanti saya bawak kamu plak ye…mesti kamu suka makan..hehe..suka melihat kamu tersenyum tatkala aku tahu kamu puas..Tapi, saya minta maaf sbb tak dapat tunaikan hajat kamu untuk makan nasi lemak ayam berempah di Seksyen 2, Shah Alam tuh..tapi, saya bawa kamu ke Restoran Upih and Ipin itu di Tesco Shah Alam tuh..

Hehe, di tatkala aku kalut, aku masih plak men facebook tanpa mandi..ralit sampai la kul 2 lebih..my big momma kol cakap dia dah nak sampai..Oh no, aku belum mandi…sempat plak aku pesan bihun goreng..Petang tuh, aku p pulak Bangi, kali ni Kak Lam bawa..tujuannya hari ni nak bawa mak p tengok umah tuh..Aku p cuci tangga …pintu…Kak Yah plak mop lantai..ehehe..Malam tuh, aku makan lagi bihun sup ngan the ais gelas besar..apa g..paw la Kak Lam lagi..tocei..

Hehe, esok aku nak p servis kereta kat Perodua …kat Glenmarie Shah Alam, pastu mak nak p beli kurma, al-quran kat kawan-kawan dia..nak p ikea..nak beli apa ntah..nak p Sunway Pyramid nak buat spek mata..nak p Jalan TAR..ouhh..tak sabar aku untuk paw mak..hehe..aku nak beli baju tuh..hehe..tapi, untuk makan..aku akan try untuk avoid rice and fast food…aku akan cuba..aku nak kembali kan badan aku seperti dahulu…aku janji..aku nak melaram..haha..tengok la..”Kuci-Kuci Bom Bom” …do support me ok..
Qilah, malam tu kita p makan kat Williams nah..hehe..nyum3..dah lama tak makan Western ney..muahhhhh

No comments:

Post a Comment