Tuesday, June 15, 2010

Chapter 12: Cuti yang bosan

Cuti ni agak bosan lah…Sejak kunci kereta diambil..Saya xleh p mana2 tapi, leh gak nek moto karisma merah yang dah lama xnek…Len plak bila bawa skuter balik..Hehe..Bella..Jom merendek..Lupa plak moto hang kena bakaq dulu kat Penang sampai masuk paper..Huahuahua..Takde geng la plak..Mie plak dah ada geng skoot dia sendiri..Youth Scooterist Club…Ni nek moto ni pon aku rasa len ja..Dah la dlu 4 roda..La ni 2 roda..Macam nak jatuh je kot tepi..haha..

Cuti ni, aku menghabiskan masa dengan on9 on9 on9..Mr Kuci Kuci Bom Bom selalu men game..Saya tak halang..Tu tabiat dia…Aku pun sama…haha..Donload lagu-lagu..Paling xleh lupa bleh plak men game monopoly ngan Aman..Macam besh..Dia pon cuti skola la ni..Baguihla…Layan ja kak hang yang memang bosan ni..Tu pun sampai marah-marah sebab kami dua kalah…komputer yang menang..caih..

So, enjoy ur holiday..Kerana lepas ni sem akan bukak dah…Xle la asyik vacation je..Berat nek…mampoih aku..

No comments:

Post a Comment