Tuesday, June 15, 2010

Chapter 18: My business blog

Oleh sebab Kak Yah nak menjual barang-barang terpakai…Aku terpaksa menolong dia menjual .

Langkah yang pertama iaitu membina laman web

http://soulbundleshop.blogspot.com

Silalah melawat ye..Kalau berminat P.M me..Semua urusan ni aku yang settle kan kerana Kak Yah hanya menyediakan stock..Ada jugak gamba yang x diupload lagi kerana aku xdak kamera..Susah gak nak berniaga ni

Langkah kedua…Aku wat Facebook iaitu Coco Honey..Aku pun xtau nak boh nama pe sbb dulu aku suka minum minuman Coco Honey ni..Time tu buntulah katakan..Yela…dah wat time tengah-tengah malam..Nama tu jugak yang muncul..Hehe sila melawat Soul Bundle Shop dan like yeay…

Langkah ketiga aku terpaksa aktif aktif on9 kerana nak promot..huhu..Biaqlah orang kata pa pon..

Langkah keempat.. Kalau ada sebarang pertanyaan..
Jangan segan-segan hantar emel di alamat

soulbundleshop@gmail.com

Boleh juga menghubungi via SMS:
Miss Tqa: 013-2107585
Mdm Ira: 019-5651011

Sempat gak nak promot walaupun kat blog aku ni T_T

No comments:

Post a Comment