Tuesday, June 15, 2010

Chapter 17: 14 Days left

Haha..Apakah yang dimaksudkan dengan 14 days left ni?Tandanya sem baru bakal bermula..Aku bakal memasuki semester yang ke 5…Maka, tahun depan aku akan menamatkan degree..Insyaallah..Permudahkanlah perjalanan hidup ini..  Yang buruk kita renung-renungkan dan yang baik kita jadikan teladan..Mudah-mudahan hatiku sentiasa tabah mengharunginya..

Tapi, untuk aku..aku bakal pulang ke Kuala Lumpur pada hari Sabtu ini bersamaan 19 June 2010..Nampaknya xleh dah la jumpa Mr Kuci Kuci Bom Bom..huhu..sedih gak la..Tujuan aku kena pulang awal sebab aku kena kemas rumah di Kelana Jaya..Kak Lam dah berpindah ke rumahnya sendiri di Bangi  So, weekend leh la aku balik Kelana Jaya…Xde dah noise pollution..Aku terpaksa menemani mak untuk beli katil baru, almari baru dan meja makan.. Nasib bek beli katil baru..so, Acik xkan leh ganggu dah bantal2 aku, cadar2 aku, selimut aku and MOMO aku!! Tu yang penting..

Semua perkakasan lain spt Mesin basuh, peti ais dan dapur ada je…TV akan diimport mari dari Baling sebab Kak Lam bawa dua-dua TV miliknya…Satu tuk tgk tv dan satu tuk bermain playstation…Yeay..rasa macam dok umah sendiri plak..Tapi, Kak Yah akan dok KL gak..sebabnya..dia dah tolak jawatan Medical Record Officer tuh…Tak pasti sebab pe…
“Some people got to be greedy”?
Tu la status dia kat fb yang aku xleh lupa…

No comments:

Post a Comment