Tuesday, June 15, 2010

Chapter 16: WOW!!

Harini aku pegi buat baju kurung moden..Nak ukur-ukur..Dua pasang..tu pun Kak Yah yang pilih kain tuh..cantiknya..Thanks na Kak Yah..love u..Even msg ang tulih love u n miss u kat tiqah pon tiqah x penah padam … Warna oren..cantik..aku pun xpenah ada lagi baju warna tuh..nampak garang sangat…biarlah garang..

Tapi, tau x..cost wat dua pasang baju tu RM120..Bapak gila mahai..Mahai lagi dari kain..Ceh! Tu baju untuk raya dan baju kelas…Wat siap2..Xmo jadi macam tahun lepas punya raya…sedih sungguh..Payah cari baju aku..Hehe..Thanks to Siti Aishah sbb berkomplot ngan aku tahun lepas..kat dalam bilik persalinan tuh…Aku tukar kain dia iaitu saiz L…dan baju raya aku saiz M..nasib bek tuan punya kedai tak tau..Haha tocei tocei sbb tak check.. But at that time aku terdesak sungguh…Sapa la suh aku ni gemuk sangat..Huuhu…Sebab tu la apa2 pun kena wat baju sendiri 

Haha..Aku terkejut bila p ukur baju..my pinggang dah jadi size 33..dulu 36..Aku dah kicik sikit..Alhamdulillah..Hehe.

AKU NAK KURUS!!!!!

No comments:

Post a Comment