Tuesday, June 15, 2010

Chapter 13: Mandi Pantai Time!!

Agak lama sudaa aku tidak berkunjung ke pantai dan aku pun memang lama gila la tak mandi pantai…Last2 dulu time aku kicik2 bila ikut mak aku pegi kursus..Aku, Kak Yah, Kak Lam, Aman and abah la yang selalu p mandi  Dengar plak pasal kes tsunami..Aku memang dah x berani hendak ke pantai or jejak kaki pun ke mana2 pantai kerana aku fobia..Fobia pa pon xtau..sedangkan aku suka air…suka berendam..

Tabiat aku bila mandi pantai..hehe..xdak sapa tau..Tapi, orang tau la sbb aku crita kat cni..Aku takut nak jauh sikit dari sisir..so, aku mandi tepi-tepi ja..At least aku mandi jugak kan pantai.. Takpe la..At least aku enjoy..

So, aritu aku pegi mandi ngan Mr Kuci-Kuci Bom Bom..Nasib baikla dia sudi teman or memenuhi keinginan aku yang dah begitu lama dah tak mandi pantai..Aku bertolak dari umah aku ni awal gila dalam pukul 9 pagi..(AWAL KE HEHEH).. Sampai Bukit Mertajam pun dah kul 10 pagi lebih..Xmo cakap pape..leh tengok yer gmba mandi pantai..Gamba aku x banyak sangat..Gamba Mr Kuci Kuci Bom Bom banyak la.. I love to be ur photographer Mr!!.. Bukan apa…Si Mr Kuci2 ni selalu je tangkap gamba orang len..gambax dia plak takda…So, biarlah dia beraksi..

Aku balik agak lewat haritu..sebab aku pegi makan kat Damiral`s Grill kat Perda..Cubalah makan Black Pepper Chicken Grill..Sedap sungguh..Tu pun kuci2 bom2 belanja..  Tq na..Nanti saya belanja kamu plak bila besday kamu..Yeay..Maybe bawak p Williams lak kat PJ?Ngeh3..Kuci2 Bom2 bagi Junior Bom Bom..Comei tau…sbb sy memang suka lembu!! Angan2 ku nak plak lembu betui!
So, without wasting time… Ni adalah antara gamba2 mandi pantai..




1 comment: