Tuesday, June 15, 2010

Chapter 14:My Birthday...

Dah lama gila aku x menulis cuti sem nih..Ye..lama sungguh..macam retired la plak..Haissh..mana boleh..Diriku masih muda..Even dah tua pun aku masih akan menulis..Heheh..Entri kali ni adalah pasal besday aku yang ke22..Haa..angka pun dah masuk 2++ memang nampak sangat pun aku ni dah tua kan? Tarikh lahir aku adalah 27 Mei..So, dah lepas dah la..Birthday kali ni disambut oleh orang yang memang rapat dengan aku sejak sekolah iaitu Bella and Kijang..Bella ni sejak sekolah rendah g kawan ngan dia..Then, dia tukaq skolah p Pengkalan Hulu..Alhamdulillah masuk skola menengah still skolah sama cuma dia aliran agama..heheh..Si Kijang ni plak aku knal time sekola menengah..Rapat juga la…dia ni pun aliran agama..Aku je aliran len..Tapi, tu penting ke?X pon!

Besday aku disambut malam tu 26hb tu..Diorang la tiba2 cakap nak jumpa sebab dah lama xjumpa..Memang dah lama x jumpa..rindu gak aku..Aku rasa mak x marah kot aku keluar malam-malam..Lagipun aku kuar ngn kawan-kawan je pun bukan sapa-sapa.. Rasa terharu sangat kat diorang ni sebab sudi sambut besday aku..Sedangkan besday aku slalu je time cuti..xda sapa nak sambut..Thanks sbb beli cupcakes+ kek besday + belanja makan malam tuh..Appreciate sangat.

So, Hepi belated besday to me..Ni adalah di antara gamba2 besday aku..semuanya datang dari camera bella sebab I don’t have one..









No comments:

Post a Comment